مصاحبه آرشیو خبر ها
زمانی که مادرت از دنیا رفت باید همه خانواده را در کنار هم نگاه داری

زمانی که مادرت از دنیا رفت باید همه خانواده را در کنار هم نگاه داری

همه از رابطه صمیمانه این مادر و پسر آگاهند، کریس رونالدو و دولورز آویرو که این روزها در شرایط بسیار خوبی نیست. مادر کریستیانو رونالدو در گفت و گوی بسیار کوتاهی اما تاثیرگذار که به زندگی شخصی خودش درزمان کودکی اش نیز اشاره داشت، شرکت کرد و در این مصاحبه تاکید کرد که همواره به پسرش افتخار می کند:

 

هنگامی که از مجسمه او در Funchal رونمایی شد، او در ایتالیا بود، به او پیامی فرستادم، مادر تو به تو بسیار افتخار می کند، پسرم تو افتخار زندگی من هستی، و تو زمانی که مادرت از دنیا رفت باید همه خانواده را در کنار هم نگاه داری، تو قلب بزرگ و مهربانی داری و مادرت برای همیشه عاشق توست.

 

شهر CANICAL

 

من اینجا متولد شدم، خاطرات و نوستالوژی های زیادی اینجا دارم، ما خیلی فقیر بودیم مادرم باید برای نگه داری و حمایت از فرزندانش ابتدا بر گرسنگی خود غلبه می کرد، پدرم هرگز یک مرد مسولیت پذیر نبود. ما خانه ای از نی داشتیم اما با این حال خوشحال بودیم.

 

مادر

 

من مادرم را در شش سالگی از دست دادم، به یاد دارم که مرا به خانه مادربزرگم فرستادند و البته بعد از مدتی به یتیم خانه. پدرم با فرزند بزرگ خانواده ماند و بقیه به مراکز نگه داری سپرده شدند. من هرگز پدرم را نبخشیدم، از این کار پشیمان نیستم کار درستی کرد که ما را به انجا برد زیرا اگر با او می ماندیم شاید از گرسنگی می مردیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: